השר אוחנה: "בהפגנה של חרדים זה היה נראה כך?"; המפכ"ל: "אמירות מסוכנות"

ישראל רובין 3 Comment on השר אוחנה: "בהפגנה של חרדים זה היה נראה כך?"; המפכ"ל: "אמירות מסוכנות"

עימות חריף בין השר לביטחון פנים אמיר אוחנה למ"מ המפכ"ל מוטי כהן; השר אוחנה למפכ"ל על רקע האיפוק בהפגנה בבלפור: "אם היה מדובר בהפגנה של חרדים או ערבים או יוצאי אתיופיה האם כך זה היה נראה?". המפכ"ל: "אמירות מאוד מסוכנות"

צילום: פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך ישיבה שהתקיימה במשרד לביטחון פנים, פרץ עימות חריף בין השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה ובין ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, על רקע היחס לציבור החרדי והאלימות בה נוקטים שוטרים רבים כלפי המגזר. כך פורסם הערב (חמישי) ב'חדשות 12'.

על פי הפרסום, השר אוחנה פנה למ"מ המפכ"ל כהן ושאר היושבים בחדר ואמר: "אני אגיד משהו קשה, אני מבקש שלא תענו לי על זה; אל תענו לי. עם יד על הלב, תענו לעצמכם: אם היה מדובר בהפגנה של חרדים או ערבים או יוצאי אתיופיה האם כך זה היה נראה? אל תענו לי", תהה אוחנה בקול בהתייחסו לאיפוק שהפגינו השוטרים בהפגנות בבלפור.

מ"מ המפכ"ל השיב לו בתקיפות: "השר, אני גם לא מתכוון לענות לך בנושא הזה". השר אוחנה בתגובה: "לא ביקשתי שתענה לי. אמרתי לך אל תענה לי. רק לעצמך תענה".

מ"מ המפכ"ל טוען כלפיו: "אני חושב שאתה אומר אמירות מאוד מסוכנות פה כרגע". השר אוחנה: "תרשה לי את זכות הדיבור שלי". מ"מ המפכ"ל: "אז גם לי תרשה". השר אוחנה: "אבל אני לא ביקשתי תשובה, לא ביקשתי תשובה". מ"מ המפכ"ל: "אז אל תעלה אתזה". אוחנה מגיב בתקיפות: "לא, אל תגיד לי מה לעלות או לא לעלות מוטי, עם כל הכבוד. באמת, יש גבול".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אוחנה הוא לויאלי אמיתי

  2. 1

    הוא פועל ונלחם לטובות המגזר החרדי יותר מאשר הנציגים של החרדים בכנסת…..
    נקודה למחשבה לבחירות הבאות.